zaterdag 6 maart 2021

Marmodhuis deel 3

We zijn weer een stukje verder.

Allereerst heb ik van de week in mijn vrije uurtjes twee ramen gemaakt.

Deze komen zoals ik al zei in de plaats van het grote winkelraam.

Dit had ik zover af vorige week. 
Ondertussen de plankjes geplaatst en daarna meegeverfd.


En zo ziet het er nu uit.
Van de week heb ik ook gelijk plankjes gemaakt en wit geverfd die om de ramen zijn geplakt.

Ik zocht een sierlatje voor boven het raam op internet, maar die ik zocht, kon ik niet vinden.
Nou ja, toen heb ik het zelf maar gemaakt.
Ook gelijk maar voor alle ramen, dus nu ziet het huis er zo uit:

Het begint nu echt wat te lijken.
Morgen ga ik verder met het leggen van de dakpannen.
En dat is nog grappig hoe dit gaat.
Maar dat horen jullie morgen wel.
Melissa.






 

2 opmerkingen:

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...