woensdag 5 mei 2021

Marmodhuis deel 6

05-05-2021

Het huis ziet er aan de buitenkant netjes genoeg uit om eerst te beginnen met de binnenkant.

Als eerste ben ik begonnen met de hal.

 
Toen ik het huis kocht, was er wel al wat aan de gang gedaan. Maar ik vond het niet mooi.
De trap vond ik lelijk en het gat wat gemaakt was voor naar de keuken was schots en scheef.
Bovendien was de deur naar de woonkamer zo dik geverfd, dat ik deze eruit wilde halen.
Vreselijk!  



Dus eerst alles eruit gesloopt. En het gat naar de keuken heb ik dicht gemaakt. Er was niks meer aan te doen. Gelukkig is er nog een ingang via de woonkamer dus kon ik dat mooi doen.


 

Daarna de trap in een goeie kleur zetten en een mooi behangetje op de muur. Van koffie roerstokjes heb ik de lambrisering gemaakt.



Op de computer heb ik deze deuren ontworpen. Die staan toch echt veel mooier dan die gekke witten deuren. Veel eleganter!


Daarna mahonie gekleurde treden gemaakt. En de leuning ook een eigen look geven.
Ik heb ze wel ontworpen maar niet zelf uitgesneden hoor. Gelukkig heb ik de lasermachine die me daar bij geholpen heeft.


Kortom, als ik zie hoe het eruit zag en hoe het nu is, dan ben ik zeer tevreden.
Ik heb nog een paar mooie lampjes besteld bij Ray Storey Lighting
Daar komt deze mooie grote lamp ook vandaan.
Nu nog bedenken wat er in komt te staan.
En wat ga ik doen? De gang boven eert af maken of meubeltjes maken.
Ik ben er nog niet uit!
Maar dat zien jullie de volgende keer!
Melissa.




 








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...