vrijdag 26 februari 2021

Het marmodhuis

 Och wat is het lang geleden dat ik hier wat heb gedaan.

Ik weet niet eens meer hoe alles werkt.

En het lijkt me juist leuk om hier te vertellen wat ik met mijn nieuwe huis heb gedaan.

We gaan het eens even weer uitzoeken!

Ik heb op 12-02-2021 (mooie datum) dit huis gekocht via marktplaats.
Het is een huis dat ooit verkocht werd als bouwtekening via Karweipost.
Ik heb het huis altijd heel mooi gevonden en nu kreeg ik de kans om het huis te kopen.
Van binnen is het nog helemaal kaal en aan de buitenkant moet nog veel gebeuren.
Het eerste wat ik aanpak is het winkelraam voor onder. Ik vind dat echt niet mooi.
Dus die heb ik er inmiddels uitgesloopt.
Zo ziet dat er dan uit!
Nu wordt het tijd de muur zo te maken dat er weet twee ramen in komen.
Net zoals boven.
Ik heb geen 1cm MDF dus dat wordt hout skeletbouw.
Ik heb twee stukken MDF gezaagd, met daartussen balkjes. 
Dit heb ik ertussen geplakt. Dit kan ondertussen drogen. 
Nu plankjes maken.



























10 opmerkingen:

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...