zaterdag 5 maart 2011

Walco en mirjam.


Dit is het eerste wat ik jullie wil laten zien.
Dit zijn Walco en Mirjam.
Toen ik de film "Lord of the rings " voor het eerst zag,begonnen mijn handen meteen te jeuken.Ik wild graag een popje maken die uit die zelfde periode kwam.
Het begon met Mirjam.Ze is gemaakt van Fimoklei en het jurkje is zelf bedacht.Maar ze had ook een beschermheer nodig.Dit werd de dwerg Walco.
Zijn haren komen van mij kat die op dat moment aan het verharen was,dus dat kwam goed uit.

Ze staan nu samen in een tuintje naast mijn tv.Ik vond ze wel erg leuk geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...