dinsdag 7 juni 2011

1:24 doll part 3

Waar is die rare jongen toch gebleven.Ik zoek hem al zolang.Hij had mij beloofd voor eeuwig bij me te blijven.

Where did that funny boy go.I've been looking for a long time.He promissed me to stay with me forever.
Misschien houdt hij wel niet van mij.Ik moet een list verzinnen om hem aan mij te binden.
Want als ik hem niet mag hebben,dan krijgt niemand hem!

Baybe he doesn't love me.I must think about a way to bind him to me.
Because if I can't have him,nobody can.



O ja,ik heb een perfect plan geloof ik,hahahaha.Ik ga meteen naar hem toe!


O yes I believe I have the perfect plan,hahahaha!I shall go to him straightaway !

To be continued....
 
( Fëawen is een elfen verteling en betekent: stout meisje.)
(Fëawen is a fairy name and tanslates as: naughty girl)
continued
 

3 opmerkingen:

  1. Ohh wat is ze prachtig..heel mooi gelukt Melissa!
    Groetjes ANita(priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo in verhaal-vorm!

    Groetjes Jody

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun story! I do little stories on my blog too! So glad I found your blog today!
    Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...