zondag 21 maart 2021

Marmodhuis deel 5

 Dit weekend begonnen met het laatste deel van het dak.


Het duurt wel wat langer dan een week om ze allemaal te leggen.
Bovendien was ik ook nog zo lekker handig om een stukje van mijn duim mee te zagen toen ik al die kleine stukjes aan het zagen was.
Zo'n elektrische zaag gaat dan wel snel hoor.
Maar goed, duim in het verband en weer verder.

Vandaag ook bezig geweest met mijn 3d printer.
Ik wilde alvast wat op het balkon hebben staan.



Ik heb dit schattige bankje uitgeprint, geverfd en gestoffeerd.
Het aardbeienplantje is een kit van Moonflower miniatures.
https://www.etsy.com/nl/shop/moonflowerminigarden
Die maakt zulke mooie bloemenkits.
Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
Melissa.

1 opmerking:

  1. Het is even werk maar dan heb je ook een prachtig dak. Voortaan wel iets voorzichtiger zagen :) Bijzonder toch dat je miniaturen tegenwoordig kunt printen..

    BeantwoordenVerwijderen

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...