zondag 7 maart 2021

Marmodhuis deel 4

Voordat ik met het dak wil beginnen,wilde ik eerst iets naders doen. Ik vind het een doorn in het oog dus ik heb het gelijk aangepakt.

Het balkon en de veranda. Die blankhouten latten staan voor geen meter.

Het lijkt zo nep. Daar moet wat aan gebeuren.

Ik heb besloten ze mooier te maken met Rustins wood en dye.
Daarna ga ik er met schuurpapier overheen. Zo lijkt het dan net of er al een paarjaar op gelopen is.
De beide balkons zien er al een stuk beter uit.
Nu de veranda nog.
Nu vond ik dat het hekwerk ook maar weer terug op zijn plaats moest.
Nou dat ziet er ook een stuk beter uit.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De dakpannen

Marmodhuis deel 7

 12-05-2022 Het is een jaar geleden dat ik voor het laatst bezig was met het Marmodhuis. In dit jaar was er veel gebeurd,maar nu heb ik de d...